Оқушыларға - СШ№6 Кенес https://6-merki.mektebi.kz/ ru Оқушыларға - СШ№6 Кенес DataLife Engine Колледж мамандарының түсіндірме жұмысы https://6-merki.mektebi.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/2470-kolledzh-mamandaryny-tsndrme-zhmysy.html https://6-merki.mektebi.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/2470-kolledzh-mamandaryny-tsndrme-zhmysy.html Жауапты: КББП Үсенбек Ж.Ж.
]]>
Жауапты: КББП Үсенбек Ж.Ж.
]]>
admin Mon, 24 Feb 2025 17:05:51 +0600
Кезекті директор жанындағы кеңес отырысы https://6-merki.mektebi.kz/o-detskom-sade/2402-kezekt-direktor-zhanynday-kees-otyrysy.html https://6-merki.mektebi.kz/o-detskom-sade/2402-kezekt-direktor-zhanynday-kees-otyrysy.html  2025 жылдың 31 қаңтар күні кезекті №6 директор жанындағы кеңес отырысы өткізілді. Кеңеске 10 мұғалім қатысты. Күн тәртібінде мына мәселелер қаралды:
1. Қысқа мерзімді жоспарлар мен күнтізбелік тақырыптық жоспарларды тексеру қорытындылары;
2.Білім класс электронды журналдың  жүргізілуі;
3.ҰБТ-ге дайындық барысында алынған тест қорытындылары;
4.Үйде оқытылу бойынша пәндердің оқытылу сапасы;
5.Жолда  жүру  ережелерін сақтау;
6.Жасұлан балалар мен жасөсіпірімдер ұйымының жұмысы.
Күн тәртібіндегі 1-ші мәселе бойынша ДОТІЖО Г:Тескенбаева сөз алып,  Қысқа мерзімді жоспарлар мен күнтізбелік тақырыптық жоспарларды тексеру қорытындылары туралы мәлімдеді. 2025 жылдың 6,8 қаңтар күндері барлық пән мұғалімдерінің қысқа мерзімді жоспарлар мен күнтізбелік тақырыптық жоспарларды тексерілді. Қысқа мерзімді жоспарлар мен күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды тексеру қорытындылары – бұл мұғалімдердің кәсіби қызметінің маңызды бөлігін талдаудың нәтижесі.  Тексерудің мақсаты – жоспарлардың білім беру стандарттарына, оқу бағдарламасына және мектептің ішкі ережелеріне сәйкестігін анықтау, сондай-ақ мұғалімдердің оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын бағалау деп мақсаттарын таныстырып өтті. 
2-ші мәселе бойынша ДОТІЖО Г:Тескенбаева «Білім класс» электронды журналдың  жүргізілуі туралы мәлімдеді. Білім класының электронды журналын жүргізу – бұл қазіргі заманғы білім беру жүйесіндегі маңызды процесс. Ол оқушылардың үлгерімін бақылау, мұғалімдердің жұмысын жеңілдету және мектеп әкімшілігі үшін ақпаратқа жылдам қол жеткізуді қамтамасыз ету мақсатында енгізілген. Электронды журналды дұрыс жүргізу үшін бірқатар ережелер мен нұсқауларды сақтау қажет деп қағидаларымен таныстырды.                                                                                                 3-ші мәселе бойынша ДОТІЖО Г:Тескенбаева ҰБТ-ге дайындық барысында алынған тест қорытындыларына тоқталды. Ұлттық бірыңғай тестілеуге (ҰБТ) дайындық барысында алынған тесттер – бұл оқушылардың білім деңгейін бағалаудың және оларды ҰБТ-ға дайындаудың маңызды құралы. Бұл тесттер оқушыларға өздерінің білімдерін тексеруге, әлсіз тұстарын анықтауға және емтиханға психологиялық тұрғыдан дайындалуға көмектеседі. ҰБТ-ға дайындық барысында алынатын тесттер туралы толығырақ қарастырайық. 16 қаңтар күні ҰБТ-ге дайындау барысында 11 сынып оқушыларынан аудан көлемінде білім сапасын тексеру мақсатында тест жұмысы алынды. Теске 20 оқушы қатысты. Нәтижесі төмендегідей болды:
Орташа балл -66,9 балл;
Қазақстан тарихы пәнінен орташа балл – 15,2 балла;
Оқу сауаттылығынан орташа балл – 7,5 балла;
Математикалық сауаттылықтан орташа балл – 6,0 балла;
Таңдау пәндері бойынша:
-Қазақ тілі пәнінен 3 оқушы тапсырды, орташа балл көрсеткіші – 38,3 балл;
-Математика пәнінен 2 оқушы тапсырды, орташа балл көрсеткіші – 30 балл;
-Химия пәнінен 2 оқушы тапсырды, орташа балл көрсеткіші – 24 балл;
-Биология пәнінен 5 оқушы тапсырды, орташа балл көрсеткіші – 33,2 балл;
-География пәнінен 6 оқушы тапсырды, орташа балл көрсеткіші – 32,8 балл;
-Дүние жүзі тарихы пәнінен 2 оқушы тапсырды, орташа балл көрсеткіші – 40,5 балл;
-Қазақ әдебиеті пәнінен 3 оқушы тапсырды, орташа балл көрсеткіші – 38,3 балл;
-Ағылшын тілі пәнінен 1 оқушы тапсырды, орташа балл көрсеткіші – 29 балл деп тоқталды. 
4-ші мәселе бойынша  ДОІЖО  Л.Спанкулова сөз алып, Үйде оқытылу бойынша пәндердің оқытылу сапасы туралы мәлімдеді. 
5-ші мәселе бойынша  ДТІЖО У.Миравилдаева сөз алып, жолда  жүру  ережелерін сақтау туралы іс-шаралар жоспарының орындалуына тоқталып өтті.
6-шы мәселе бойынша  аға тәлімгер Д.Кожайбаева сөз алып, жасұлан балалар мен жасөсіпірімдер ұйымының жұмысы туралы, өткізілген іс-шаралардың сапасына тоқталып өтті. 
]]>
 2025 жылдың 31 қаңтар күні кезекті №6 директор жанындағы кеңес отырысы өткізілді. Кеңеске 10 мұғалім қатысты. Күн тәртібінде мына мәселелер қаралды:
1. Қысқа мерзімді жоспарлар мен күнтізбелік тақырыптық жоспарларды тексеру қорытындылары;
2.Білім класс электронды журналдың  жүргізілуі;
3.ҰБТ-ге дайындық барысында алынған тест қорытындылары;
4.Үйде оқытылу бойынша пәндердің оқытылу сапасы;
5.Жолда  жүру  ережелерін сақтау;
6.Жасұлан балалар мен жасөсіпірімдер ұйымының жұмысы.
Күн тәртібіндегі 1-ші мәселе бойынша ДОТІЖО Г:Тескенбаева сөз алып,  Қысқа мерзімді жоспарлар мен күнтізбелік тақырыптық жоспарларды тексеру қорытындылары туралы мәлімдеді. 2025 жылдың 6,8 қаңтар күндері барлық пән мұғалімдерінің қысқа мерзімді жоспарлар мен күнтізбелік тақырыптық жоспарларды тексерілді. Қысқа мерзімді жоспарлар мен күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды тексеру қорытындылары – бұл мұғалімдердің кәсіби қызметінің маңызды бөлігін талдаудың нәтижесі.  Тексерудің мақсаты – жоспарлардың білім беру стандарттарына, оқу бағдарламасына және мектептің ішкі ережелеріне сәйкестігін анықтау, сондай-ақ мұғалімдердің оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын бағалау деп мақсаттарын таныстырып өтті. 
2-ші мәселе бойынша ДОТІЖО Г:Тескенбаева «Білім класс» электронды журналдың  жүргізілуі туралы мәлімдеді. Білім класының электронды журналын жүргізу – бұл қазіргі заманғы білім беру жүйесіндегі маңызды процесс. Ол оқушылардың үлгерімін бақылау, мұғалімдердің жұмысын жеңілдету және мектеп әкімшілігі үшін ақпаратқа жылдам қол жеткізуді қамтамасыз ету мақсатында енгізілген. Электронды журналды дұрыс жүргізу үшін бірқатар ережелер мен нұсқауларды сақтау қажет деп қағидаларымен таныстырды.                                                                                                 3-ші мәселе бойынша ДОТІЖО Г:Тескенбаева ҰБТ-ге дайындық барысында алынған тест қорытындыларына тоқталды. Ұлттық бірыңғай тестілеуге (ҰБТ) дайындық барысында алынған тесттер – бұл оқушылардың білім деңгейін бағалаудың және оларды ҰБТ-ға дайындаудың маңызды құралы. Бұл тесттер оқушыларға өздерінің білімдерін тексеруге, әлсіз тұстарын анықтауға және емтиханға психологиялық тұрғыдан дайындалуға көмектеседі. ҰБТ-ға дайындық барысында алынатын тесттер туралы толығырақ қарастырайық. 16 қаңтар күні ҰБТ-ге дайындау барысында 11 сынып оқушыларынан аудан көлемінде білім сапасын тексеру мақсатында тест жұмысы алынды. Теске 20 оқушы қатысты. Нәтижесі төмендегідей болды:
Орташа балл -66,9 балл;
Қазақстан тарихы пәнінен орташа балл – 15,2 балла;
Оқу сауаттылығынан орташа балл – 7,5 балла;
Математикалық сауаттылықтан орташа балл – 6,0 балла;
Таңдау пәндері бойынша:
-Қазақ тілі пәнінен 3 оқушы тапсырды, орташа балл көрсеткіші – 38,3 балл;
-Математика пәнінен 2 оқушы тапсырды, орташа балл көрсеткіші – 30 балл;
-Химия пәнінен 2 оқушы тапсырды, орташа балл көрсеткіші – 24 балл;
-Биология пәнінен 5 оқушы тапсырды, орташа балл көрсеткіші – 33,2 балл;
-География пәнінен 6 оқушы тапсырды, орташа балл көрсеткіші – 32,8 балл;
-Дүние жүзі тарихы пәнінен 2 оқушы тапсырды, орташа балл көрсеткіші – 40,5 балл;
-Қазақ әдебиеті пәнінен 3 оқушы тапсырды, орташа балл көрсеткіші – 38,3 балл;
-Ағылшын тілі пәнінен 1 оқушы тапсырды, орташа балл көрсеткіші – 29 балл деп тоқталды. 
4-ші мәселе бойынша  ДОІЖО  Л.Спанкулова сөз алып, Үйде оқытылу бойынша пәндердің оқытылу сапасы туралы мәлімдеді. 
5-ші мәселе бойынша  ДТІЖО У.Миравилдаева сөз алып, жолда  жүру  ережелерін сақтау туралы іс-шаралар жоспарының орындалуына тоқталып өтті.
6-шы мәселе бойынша  аға тәлімгер Д.Кожайбаева сөз алып, жасұлан балалар мен жасөсіпірімдер ұйымының жұмысы туралы, өткізілген іс-шаралардың сапасына тоқталып өтті. 
]]>
admin Mon, 03 Feb 2025 10:50:50 +0600
«Алтын белгі» және үздік аттестаттарына үміткер оқушылар туралы https://6-merki.mektebi.kz/oushylara/bt/2373-altyn-belg-zhne-zdk-attestattaryna-mtker-oushylar-turaly.html https://6-merki.mektebi.kz/oushylara/bt/2373-altyn-belg-zhne-zdk-attestattaryna-mtker-oushylar-turaly.html «Алтын белгі» және үздік аттестаттарына үміткер оқушылар туралы
 2025 жылдың 15 қаңтар күні мектепте онлайн түрінде «Алтын белгі» және үздік аттестаттарына үміткер оқушылардан сынақ тест жұмысы алынды. Тестке мектептен 11 сынып оқушыларынан 4 оқушы қатысып, білім деңгейлерін көрсетті. Оқушылардан алынатын сынақ тестілері – білім беру процесінің маңызды бөлігі, олар оқушылардың білім деңгейін, оқу бағдарламасын меңгеруін және оқу үдерісінің тиімділігін бағалауға көмектеседі. Сынақ тестерінің мақсаттары:
·Оқушылардың білім деңгейін бағалау: Тесттер оқушылардың пән бойынша білімін, дағдыларын және түсінігін анықтауға арналған.
·Оқу бағдарламасын меңгеру деңгейін анықтау: Сынақтар оқушылардың оқу бағдарламасының әрбір тақырыбын қаншалықты меңгергенін бағалауға көмектеседі.
·Оқу процесінің тиімділігін бағалау: Тест нәтижелері мұғалімдерге оқыту әдістерін, материалдарды және бағдарламаны жетілдіруге мүмкіндік береді.
·Кері байланыс орнату: Тест нәтижелері оқушыларға өздерінің күшті және әлсіз жақтарын білуге, ал мұғалімдерге әр оқушыға жеке көңіл бөлуге мүмкіндік береді.
·Білімді тексеруге дайындық: Сынақ тестері оқушыларды қорытынды емтихандарға, ҰБТ-ға немесе басқа да маңызды тексерістерге дайындайды.
Тестке Шопак Нурзада Талгатқызы, Ералиева Анель Бактияровна, Бейбітқызы Ұлдана,  Каден Аружан Шарханқызы қатысып, өз білімдерін жақсы деңгейде көрсете білді.]]>
«Алтын белгі» және үздік аттестаттарына үміткер оқушылар туралы
 2025 жылдың 15 қаңтар күні мектепте онлайн түрінде «Алтын белгі» және үздік аттестаттарына үміткер оқушылардан сынақ тест жұмысы алынды. Тестке мектептен 11 сынып оқушыларынан 4 оқушы қатысып, білім деңгейлерін көрсетті. Оқушылардан алынатын сынақ тестілері – білім беру процесінің маңызды бөлігі, олар оқушылардың білім деңгейін, оқу бағдарламасын меңгеруін және оқу үдерісінің тиімділігін бағалауға көмектеседі. Сынақ тестерінің мақсаттары:
·Оқушылардың білім деңгейін бағалау: Тесттер оқушылардың пән бойынша білімін, дағдыларын және түсінігін анықтауға арналған.
·Оқу бағдарламасын меңгеру деңгейін анықтау: Сынақтар оқушылардың оқу бағдарламасының әрбір тақырыбын қаншалықты меңгергенін бағалауға көмектеседі.
·Оқу процесінің тиімділігін бағалау: Тест нәтижелері мұғалімдерге оқыту әдістерін, материалдарды және бағдарламаны жетілдіруге мүмкіндік береді.
·Кері байланыс орнату: Тест нәтижелері оқушыларға өздерінің күшті және әлсіз жақтарын білуге, ал мұғалімдерге әр оқушыға жеке көңіл бөлуге мүмкіндік береді.
·Білімді тексеруге дайындық: Сынақ тестері оқушыларды қорытынды емтихандарға, ҰБТ-ға немесе басқа да маңызды тексерістерге дайындайды.
Тестке Шопак Нурзада Талгатқызы, Ералиева Анель Бактияровна, Бейбітқызы Ұлдана,  Каден Аружан Шарханқызы қатысып, өз білімдерін жақсы деңгейде көрсете білді.]]>
admin Wed, 15 Jan 2025 17:14:06 +0600
"Біртұтас тәрбие бағдарламасы" https://6-merki.mektebi.kz/main/2336-brttas-trbie-badarlamasy.html https://6-merki.mektebi.kz/main/2336-brttas-trbie-badarlamasy.html 6  жалпы орта білім беретін мектебі

Құрметті ата-аналар!

Пиротехника бала өміріне қауіпті!


       Кәмелетке толмаған балаларыңызға қатысты пиротехникалық бұйымдарды қолдануға, мұз айдындарында ата-анасыз сырғанауға, көл мұздарына баруға тыйым салуға шақырамыз! Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексінің 127-бап ата-ананың немесе басқа да заңды өкілдердің балаларға тәрбиелеу жөніндегі міндеттерді орындамауы, 442-бап кәмелетке толмағандардың заңды өкілдерін еріп жүруінсіз түнгі уақытта ойын-сауық мекемелерінде немесе тұрғын жайдан тыс жерде болуға тыйым салынатындығы жайлы ескертеді. Бала қауіпсіздігі маңызды! 


МЕКТЕП ӘКІМШІЛІГІ


]]>
]]> admin Tue, 24 Dec 2024 13:23:43 +0600
Облыстық "Зерде" байқауы https://6-merki.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/2293-oblysty-zerde-bajauy.html https://6-merki.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/2293-oblysty-zerde-bajauy.html ]]> ]]> admin Fri, 06 Dec 2024 16:33:45 +0600 "Өмір құндылығы" шығарма https://6-merki.mektebi.kz/main/2229-mr-ndylyy-shyarma.html https://6-merki.mektebi.kz/main/2229-mr-ndylyy-shyarma.html


]]>



]]>
admin Mon, 11 Nov 2024 16:19:22 +0600
11 сынып оқушыларынан алынған тест жұмысы туралы https://6-merki.mektebi.kz/oushylara/bt/2485-11-synyp-oushylarynan-alynan-test-zhmysy-turaly.html https://6-merki.mektebi.kz/oushylara/bt/2485-11-synyp-oushylarynan-alynan-test-zhmysy-turaly.html 11 сынып оқушыларынан алынған тест жұмысы туралы
Мектепте Mepкi ayданының  білім бөлімі Жамбыл облысы білім басқармасының жылдық жоспарына сәйкес оқу бағдарламаларын меңгерудегі олқылықтарды анықтау және білім сапасын бақылау мақсатында 5-6 қараша күні 11 сынып оқушыларынан тегін тест онлайн форматында алынды. Тестілеуге 11 сынып оқушыларының 22-сі қатысты.                                                        Тест алудағы мақсат:
-Оқушылардың білім деңгейін бағалау- тест нәтижелері арқылы  оқушылардың пәндер бойынша білімінің қаншалықты қажетті дағдыларды анықтауға болады.
-Оқушыларды ҰБТ -ға дайындау - 11 сынып оқушыларыныңкөпшілігі ҰБТ-ға дайындалуда деңгейін тексеруге, әлсіз тұстарын анықтауға мүмкіндік береді.
-Қателіктер мен кемшіліктерді анықтау – тест нәтижесі арқылы жіберген қателіктерін көруге болады.
-Мотивацияны арттыру – тест қорытындысы оқушылардың өздерінің оқу нәтижелерін көріп, мотивациясын жоғарлатуға ықпал етеді.]]>
11 сынып оқушыларынан алынған тест жұмысы туралы
Мектепте Mepкi ayданының  білім бөлімі Жамбыл облысы білім басқармасының жылдық жоспарына сәйкес оқу бағдарламаларын меңгерудегі олқылықтарды анықтау және білім сапасын бақылау мақсатында 5-6 қараша күні 11 сынып оқушыларынан тегін тест онлайн форматында алынды. Тестілеуге 11 сынып оқушыларының 22-сі қатысты.                                                        Тест алудағы мақсат:
-Оқушылардың білім деңгейін бағалау- тест нәтижелері арқылы  оқушылардың пәндер бойынша білімінің қаншалықты қажетті дағдыларды анықтауға болады.
-Оқушыларды ҰБТ -ға дайындау - 11 сынып оқушыларыныңкөпшілігі ҰБТ-ға дайындалуда деңгейін тексеруге, әлсіз тұстарын анықтауға мүмкіндік береді.
-Қателіктер мен кемшіліктерді анықтау – тест нәтижесі арқылы жіберген қателіктерін көруге болады.
-Мотивацияны арттыру – тест қорытындысы оқушылардың өздерінің оқу нәтижелерін көріп, мотивациясын жоғарлатуға ықпал етеді.]]>
admin Wed, 06 Nov 2024 12:08:35 +0600
Ұйымдастыру жұмыстары https://6-merki.mektebi.kz/oushylara/bt/2199-jymdastyru-zhmystary.html https://6-merki.mektebi.kz/oushylara/bt/2199-jymdastyru-zhmystary.html №6 жалпы орта білім беретін мектебінің 11 сынып оқушыларын  
қорытынды аттестаттауға және ҰБТ-ге  дайындау
жұмыстарының жоспары 2024-2025 оқу жылы
І. Ұйымдастыру жұмыстары
Жоспарланған жұмыстар мазмұны
Мерзімі Жауапты тұлғаҚайда қарала
ды
1.Қорытынды аттестаттау жұмыстары бойынша жылдық жұмыс жоспарын бекітуТамызМектеп директорыӘдіс.кеңесте 
2.Тестілеуде жүргізілетін пәндер бойынша мұғалімдердің жеке жұмыс жоспарларын тексеру, бекіту.ТамызМектеп директоры
3.Қорытынды аттестаттауға және ҰБТ-ге кіретін пәндерді дайындау мақсатында қосымша сабақ кестесін құру, жауапты мұғалімдерді бұйрықпен бекіту.ТамызМектеп директоры
Пән мұғалімдері
ДЖК
4.Қорытынды аттестаттау дегеніміз не және ол не мақсатпен жүргізіледі?» деген тақырыпта түсіндіру жұмыстарын ұйымдастыру
-пән мұғалімдерімен; 
-оқушылармен;
-ата-аналармен. 
ҚыркүйекМектеп директоры
Мектеп психологы
ДОІЖО
Жиналыс
511 сыныпта ата-аналар жиналыстарын өткізіп отыру.
Мақсаты: 
-Қорытынды аттестаттауға және ҰБТ-ге оқушыларды дайындаудағы мектептің, ата-аналардың көмегі .
-Тестілеудегі жаңашылықтарды, жаңа ережелерді, нұсқаулықтарды және сынақ тест жұмысы бойынша нәтижелерді таныстырып отыру
Жыл бойыДОІЖО
Сынып жетекші

5Оқушыларға психологиялық тренингтер ұйымдастыру.Жыл бойыМектеп психологы
6Бітірушы 11 сынып оқушыларына мектеп тарапынан жағдай жасау:
-компьютермен жабдықталған кабинет беру;
-интернет желісіне қосу,
-кітапхана тарапынан әдістемелік оқулықтармен қамтамасыз ету.
Жыл бойыМектеп директоры
ДОІЖО
Сын. жетекші

6.Білім алушылардың 
-құжаттарын даярлау, комиссия құрамын бекіту 
-11 сынып оқушыларының мәліметтер базасын құру;
-«Алтын белгіге» және үздік аттестатқа үміткер оқушылармен жұмыс жоспарын бекіту.
ҚыркүйекДОІЖО
Сынып жетекшілер
Қараша пед.кеңесте
7.Жоспарлы түрде айына 1 рет сынақ тест жұмыстарын алып отыру, нәтижесін шығарып талдау.пәндер бойынша рейтингін шығарып отыру.
ДОІЖОДЖК
8Жыл бойы 11 сынып оқушыларының дайындығын басты назарда ұстау, ата-аналармен, пән мұғалімдермен тығыз байланыста болу.Ай сайынМектеп психологтары
ІІ. Әдістемелік жұмыстар.
Жоспарланған жұмыстар мазмұны
Мерзімі Жауапты тұлғаҚайда қаралады
1. Қорытынды аттестаттау және ҰБТ жұмыстары бойынша жылдық жұмыс жоспарын қарау.тамызМектеп директорыӘдіс. кеңесте
2.2024-2025 оқу жылында оқушыларды қорытынды аттестаттауға дайындау бойынша жоспары және 2023-2024 оқу жылындағы қорытынды аттестаттау нәтижесіне пәндер бойынша талдау.ТамызДОІЖОБО
3.Қорытынды аттестаттау және ҰБТ бойынша мектеп дәлізіне оқушылар мен ата-аналарға арналған стендтерді жабдықтау.ҚыркүйекМектеп директоры
ДОІЖО

4Қорытынды аттестаттау және ҰБТ бойынша жаңа форматтағы нұсқаулықтары мен ережелерді басшылыққа алып, пән мұғалімдерімен жиналыс өткізу. ҚыркүйекСын. жетекші
ДОІЖО
жиналыс
5Сынақ тест нәтижелеріне сараптама талдау жасап, мониторинг шығару.Ай сайынДОІЖОДЖК
6.Қорытынды аттестаттау және ҰБТ бойынша мектепте үнемі ата-аналарға, оқушыларға түсіндірме жұмыстарын ұйымдастырып отыру.Жыл бойыМектеп директоры
ДОІЖО

7.«Алтын белгі», үздік аттестат үміткерлерінен үнемі сынақ тест алып, талдау жасап отыру.Жыл бойыДОІЖОДЖК
8Сынақ тест нәтижесінен төмен сапа көрсеткен пән мұғалімдерінің сабақтарына кіру және әдістемелік көмек көрсету.Жыл бойыДОІЖО
ДҒІЖО
Әдістемелік кеңесте
911 сынып ата-аналарының жиналысын өткізу, қорытынды аттестаттауды өткізу ережесі мен нұсқаулығын таныстырунаурызМектеп директоры
ДОІЖО

10Қорытынды аттестаттауды және ҰБТ өткізудің қорытындысы бойынша талдауМамыр-маусымДОІЖОПед.кеңес
1111 сынып оқушыларының білім сапасы бойынша мониторингін шығарумаусымДОІЖОПед.кеңес
12Қорытынды аттестаттау және ҰБТ бойынша жаңа нұсқаулықтар мен ережелерді басшылыққа алуЖыл бойыДОІЖО
13Әкімшілік сынақ тест, бақылау жұмыстарын алып, үнемі талдау жасап, төмен сапа көрсеткен оқушылармен жеке жұмыстар жүргізуін қадағалау.Ай сайынДОІЖОДЖК
ІІІ. Оқушылармен жұмыс
Жоспарланған жұмыстар мазмұны
Мерзімі Жауапты тұлғаҚайда қаралады
1.Оқушыларға қорытынды және ҰБТ аттестаттаудың ережелерімен таныстыру.ТамызМектеп директоры
2.Маманды таңдау бойынша тәрбие сағаттарын өткізу, психологиялық тестер алу.ҚыркүйекМектеп психологтары
3.Таңдау пәні бойынша тізімін бекітіп, мұғалімдерге дайындалуТамызДОІЖО
4.Оқушылардан сынақ тест жұмыстарын алу.Ай сайынДОІЖОДЖК
5.Үлгерімі төмен оқушыларды үнемі қадағалап, сабақтарына кіру және мұғалімдердің жеке жұмыстарын бақылауға алу.Жыл бойыДОІЖО
6.11 сынып оқушыларының қорытынды аттестаттауға дайындығын басты назарда ұстап, пән мұғалімдерімен, ата-аналармен үнемі байланыста болуЖыл бойыДОІЖО
7.Қорытынды аттестаттау өткізуді ұйымдастыруМамырДОІЖОПед.кеңес
8.11 сынып оқушыларының білім сапасы бойынша рейтинг шығарумаусымДОІЖОПед.кеңес
9.Сынақ тестілеуде төмен көрсеткен оқушылармен пән мұғалімдерінің жеке жұмыстарын ұйымдастырып, бақылауға алу. Ай сайын ДОІЖОДЖК
ІҮ. Ата-аналармен жұмыс.                                                                                                         
Жоспарланған жұмыстар мазмұны
Мерзімі Жауапты тұлға
1.Қорытынды аттестаттау және ҰБТ туралы ата-аналарға түсінік жұмыстарын жүргізу.Жыл бойыДОІЖО
2.Ата-аналарға арналған «ашық есік» күнін ұйымдастырып, балаларынан ата-ананы қатыстыра отырып сынақ тест жұмыстарын алу.Жылына 
3 рет
Мектеп директоры
ДОІЖО
3.Мектеп бітірушілері мен ата-аналарға арналған жадынамалар тарату, жаңа ақпараттармен таныстырып отыру, кеңес беру.Жыл бойыДОІЖО
4Мектеп бітірушілерден алынған сынақ тест жұмысының нәтижелерін ата-аналарға таныстырып отыруАй сайынДОІЖО
Сынып жетекші 
5Бітірушілерге ата-ана тарапынан қажетті әдістемелік оқулықтарды алып беруіне қолдау көрсету.Жыл бойыДОІЖО
Сынып жетекші
6.Бітірушілер мен ата-аналар тарапынан мамандықты дұрыс таңдауына байланысты тәрбие сағаттары мен тренингтер өткізу.Жоспар бойынша ДТІЖО
Мектеп психологы



]]>
№6 жалпы орта білім беретін мектебінің 11 сынып оқушыларын  
қорытынды аттестаттауға және ҰБТ-ге  дайындау
жұмыстарының жоспары 2024-2025 оқу жылы
І. Ұйымдастыру жұмыстары
Жоспарланған жұмыстар мазмұны
Мерзімі Жауапты тұлғаҚайда қарала
ды
1.Қорытынды аттестаттау жұмыстары бойынша жылдық жұмыс жоспарын бекітуТамызМектеп директорыӘдіс.кеңесте 
2.Тестілеуде жүргізілетін пәндер бойынша мұғалімдердің жеке жұмыс жоспарларын тексеру, бекіту.ТамызМектеп директоры
3.Қорытынды аттестаттауға және ҰБТ-ге кіретін пәндерді дайындау мақсатында қосымша сабақ кестесін құру, жауапты мұғалімдерді бұйрықпен бекіту.ТамызМектеп директоры
Пән мұғалімдері
ДЖК
4.Қорытынды аттестаттау дегеніміз не және ол не мақсатпен жүргізіледі?» деген тақырыпта түсіндіру жұмыстарын ұйымдастыру
-пән мұғалімдерімен; 
-оқушылармен;
-ата-аналармен. 
ҚыркүйекМектеп директоры
Мектеп психологы
ДОІЖО
Жиналыс
511 сыныпта ата-аналар жиналыстарын өткізіп отыру.
Мақсаты: 
-Қорытынды аттестаттауға және ҰБТ-ге оқушыларды дайындаудағы мектептің, ата-аналардың көмегі .
-Тестілеудегі жаңашылықтарды, жаңа ережелерді, нұсқаулықтарды және сынақ тест жұмысы бойынша нәтижелерді таныстырып отыру
Жыл бойыДОІЖО
Сынып жетекші

5Оқушыларға психологиялық тренингтер ұйымдастыру.Жыл бойыМектеп психологы
6Бітірушы 11 сынып оқушыларына мектеп тарапынан жағдай жасау:
-компьютермен жабдықталған кабинет беру;
-интернет желісіне қосу,
-кітапхана тарапынан әдістемелік оқулықтармен қамтамасыз ету.
Жыл бойыМектеп директоры
ДОІЖО
Сын. жетекші

6.Білім алушылардың 
-құжаттарын даярлау, комиссия құрамын бекіту 
-11 сынып оқушыларының мәліметтер базасын құру;
-«Алтын белгіге» және үздік аттестатқа үміткер оқушылармен жұмыс жоспарын бекіту.
ҚыркүйекДОІЖО
Сынып жетекшілер
Қараша пед.кеңесте
7.Жоспарлы түрде айына 1 рет сынақ тест жұмыстарын алып отыру, нәтижесін шығарып талдау.пәндер бойынша рейтингін шығарып отыру.
ДОІЖОДЖК
8Жыл бойы 11 сынып оқушыларының дайындығын басты назарда ұстау, ата-аналармен, пән мұғалімдермен тығыз байланыста болу.Ай сайынМектеп психологтары
ІІ. Әдістемелік жұмыстар.
Жоспарланған жұмыстар мазмұны
Мерзімі Жауапты тұлғаҚайда қаралады
1. Қорытынды аттестаттау және ҰБТ жұмыстары бойынша жылдық жұмыс жоспарын қарау.тамызМектеп директорыӘдіс. кеңесте
2.2024-2025 оқу жылында оқушыларды қорытынды аттестаттауға дайындау бойынша жоспары және 2023-2024 оқу жылындағы қорытынды аттестаттау нәтижесіне пәндер бойынша талдау.ТамызДОІЖОБО
3.Қорытынды аттестаттау және ҰБТ бойынша мектеп дәлізіне оқушылар мен ата-аналарға арналған стендтерді жабдықтау.ҚыркүйекМектеп директоры
ДОІЖО

4Қорытынды аттестаттау және ҰБТ бойынша жаңа форматтағы нұсқаулықтары мен ережелерді басшылыққа алып, пән мұғалімдерімен жиналыс өткізу. ҚыркүйекСын. жетекші
ДОІЖО
жиналыс
5Сынақ тест нәтижелеріне сараптама талдау жасап, мониторинг шығару.Ай сайынДОІЖОДЖК
6.Қорытынды аттестаттау және ҰБТ бойынша мектепте үнемі ата-аналарға, оқушыларға түсіндірме жұмыстарын ұйымдастырып отыру.Жыл бойыМектеп директоры
ДОІЖО

7.«Алтын белгі», үздік аттестат үміткерлерінен үнемі сынақ тест алып, талдау жасап отыру.Жыл бойыДОІЖОДЖК
8Сынақ тест нәтижесінен төмен сапа көрсеткен пән мұғалімдерінің сабақтарына кіру және әдістемелік көмек көрсету.Жыл бойыДОІЖО
ДҒІЖО
Әдістемелік кеңесте
911 сынып ата-аналарының жиналысын өткізу, қорытынды аттестаттауды өткізу ережесі мен нұсқаулығын таныстырунаурызМектеп директоры
ДОІЖО

10Қорытынды аттестаттауды және ҰБТ өткізудің қорытындысы бойынша талдауМамыр-маусымДОІЖОПед.кеңес
1111 сынып оқушыларының білім сапасы бойынша мониторингін шығарумаусымДОІЖОПед.кеңес
12Қорытынды аттестаттау және ҰБТ бойынша жаңа нұсқаулықтар мен ережелерді басшылыққа алуЖыл бойыДОІЖО
13Әкімшілік сынақ тест, бақылау жұмыстарын алып, үнемі талдау жасап, төмен сапа көрсеткен оқушылармен жеке жұмыстар жүргізуін қадағалау.Ай сайынДОІЖОДЖК
ІІІ. Оқушылармен жұмыс
Жоспарланған жұмыстар мазмұны
Мерзімі Жауапты тұлғаҚайда қаралады
1.Оқушыларға қорытынды және ҰБТ аттестаттаудың ережелерімен таныстыру.ТамызМектеп директоры
2.Маманды таңдау бойынша тәрбие сағаттарын өткізу, психологиялық тестер алу.ҚыркүйекМектеп психологтары
3.Таңдау пәні бойынша тізімін бекітіп, мұғалімдерге дайындалуТамызДОІЖО
4.Оқушылардан сынақ тест жұмыстарын алу.Ай сайынДОІЖОДЖК
5.Үлгерімі төмен оқушыларды үнемі қадағалап, сабақтарына кіру және мұғалімдердің жеке жұмыстарын бақылауға алу.Жыл бойыДОІЖО
6.11 сынып оқушыларының қорытынды аттестаттауға дайындығын басты назарда ұстап, пән мұғалімдерімен, ата-аналармен үнемі байланыста болуЖыл бойыДОІЖО
7.Қорытынды аттестаттау өткізуді ұйымдастыруМамырДОІЖОПед.кеңес
8.11 сынып оқушыларының білім сапасы бойынша рейтинг шығарумаусымДОІЖОПед.кеңес
9.Сынақ тестілеуде төмен көрсеткен оқушылармен пән мұғалімдерінің жеке жұмыстарын ұйымдастырып, бақылауға алу. Ай сайын ДОІЖОДЖК
ІҮ. Ата-аналармен жұмыс.                                                                                                         
Жоспарланған жұмыстар мазмұны
Мерзімі Жауапты тұлға
1.Қорытынды аттестаттау және ҰБТ туралы ата-аналарға түсінік жұмыстарын жүргізу.Жыл бойыДОІЖО
2.Ата-аналарға арналған «ашық есік» күнін ұйымдастырып, балаларынан ата-ананы қатыстыра отырып сынақ тест жұмыстарын алу.Жылына 
3 рет
Мектеп директоры
ДОІЖО
3.Мектеп бітірушілері мен ата-аналарға арналған жадынамалар тарату, жаңа ақпараттармен таныстырып отыру, кеңес беру.Жыл бойыДОІЖО
4Мектеп бітірушілерден алынған сынақ тест жұмысының нәтижелерін ата-аналарға таныстырып отыруАй сайынДОІЖО
Сынып жетекші 
5Бітірушілерге ата-ана тарапынан қажетті әдістемелік оқулықтарды алып беруіне қолдау көрсету.Жыл бойыДОІЖО
Сынып жетекші
6.Бітірушілер мен ата-аналар тарапынан мамандықты дұрыс таңдауына байланысты тәрбие сағаттары мен тренингтер өткізу.Жоспар бойынша ДТІЖО
Мектеп психологы



]]>
admin Mon, 28 Oct 2024 10:37:32 +0600
ҰБТ өткізу тәртібі https://6-merki.mektebi.kz/oushylara/bt/2483-bt-tkzu-trtb.html https://6-merki.mektebi.kz/oushylara/bt/2483-bt-tkzu-trtb.html ҰБТ өткізу тәртібі
1. ЖЖОКБҰ-ға ақылы негізде оқуға қабылдау үшін орта білім беру ұйымдарының бітіруші 11 (12) сынып оқушыларына;  
2. республикалық бюджет немесе жергілікті бюджет қаражаты есебінен білім беру грантын беру конкурсына қатысу немесе ЖЖОКБҰ-ға ақылы негізде  оқуға қабылдау үшін немесе республикалық бюджет қаражаты есебінен мемлекеттік білім беру тапсырысы бойынша орта білім беру ұйымдарының ағымдағы жылғы бітірушілеріне;
3. республикалық бюджет немесе жергілікті бюджет қаражаты есебінен білім беру грантын беру конкурсына қатысу немесе ЖЖОКБҰ-ға ақылы негізде оқуға қабылдау үшін орта білім беру ұйымдарының өткен жылғы бітірушілері мен техникалық және кәсіптік немесе орта білімнен кейінгі білім беру  ұйымдарының бітірушілеріне;
4. республикалық бюджет немесе жергілікті бюджет қаражаты есебінен  білім беру грантын беру конкурсына қатысу үшін жоғары білімнің қысқартылған оқыту мерзімдерін көздейтін  білім беру бағдарламалары бойынша оқуға түсетін техникалық және кәсіптік немесе орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының бітірушілеріне;
5. республикалық бюджет немесе жергілікті бюджет қаражаты есебінен білім беру грантын беру конкурсына қатысу немесе ЖЖОКБҰ-ға ақылы негізде  оқуға қабылдау үшін халықаралық алмасу желісі бойынша шетелде білім алған орта білім беру ұйымдарының бітірушілері мен шетелде білім алған,  Қазақстан Республикасының азаматы болып табылмайтын, ұлты қазақ адамдарға;
6. ЖЖОКБҰ-ға күндізгі оқу бөліміне ақылы негізде қабылдау үшін ҰБТ нәтижесі бойынша шекті балл алмаған, ҰБТ нәтижелері жойылған, күнтізбелік жылы ақылы негізде ЖЖОКБҰ-ға одан әрі қабылдау үшін бейінді пәндер комбинациясы сәйкес келмейтін ҰБТ нәтижелері бар тұлғаларға;
7. ЖЖОКБҰ-ның шығармашылық дайындықты талап ететін білім беру бағдарламалары топтарында оқитын  және басқа білім беру бағдарламалары топтарына ауысқысы келетін білім алушыларға; 
8. ЖЖОКБҰ-ға ақылы негізде басқа білім беру бағдарламалары тобы бойынша білім алушы және «Педагогикалық ғылымдар» білім беру саласы  бойынша білім беру бағдарламалары тобына ауысуға ниет білдірген тұлғаларға өткізіледі.
Тестілеу бес пән бойынша жүргізіледі: үш міндетті және екі бейіндік пән. Тест тапсырмаларының саны 120, оның ішінде Қазақстан тарихы бойынша - 20, математикалық сауаттылық бойынша – 10, оқу сауаттылығы бойынша - 10 және екі бейіндік пән бойынша - 40 тапсырма.
Бейіндік пәндер тізбесі:
математика және физика.
математика және география.
дүниежүзілік тарих және география.
биология және химия.
биология және география.
шет тілі және дүниежүзілік тарих.
оқу тілі мен әдебиеті.
география және шет тілі.
химия және физика.
дүниежүзілік тарих және құқық негіздері.
математика және информатика.
ҰБТ тест тапсырмалары тек зерттелген материалды (нақты фактілерді) ғана емес, сонымен бірге игерген білімді стандартты емес және жаңа жағдайларда қолдануға, атап айтқанда ережелерді, әдістерді, ұғымдарды, заңдарды, принциптерді, теорияларды қолдануға бағытталған.
2021 жылы ҰБТ форматы біршама өзгеріске ұшырады, бейіндік пәндер бойынша тестке контекст негізіндегі тест тапсырмалары, 2024 жылы сәйкестікті анықтауға арналған тест тапсырмалары енгізілді.
ҰБТ тест тапсырмаларын бағалау: ұсынылған төрт жауаптың ішінен бір дұрыс жауапты таңдағанда – 1 балл, ұсынылған көптеген жауаптардың ішінен және сәйкестікті анықтауға арналған тест тапсырмаларында бір немесе бірнеше дұрыс жауаптарды таңдағанда – 2 балл, контекст негізіндегі тест тапсырмалары – 1 балл.
Математикалық сауаттылық бойынша тест тапсырмалары математикадан игерген білімді түрлі өмірлік жағдайларда қолдана білу қабілеттілігін, математикалық есептеулердің нәтижелерін интерпретациялау және бағалау дағдыларын тексеруге мүмкіндік береді.
Оқу сауаттылығы бойынша тест тапсырмалары мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі ақпаратты бөліп көрсету, контексттегі мәтінді түсіну, мәтінді талдау интерпретациялау, оқылған материал негізінде қорытынды мен жалпылаулар жасай алу, мәтіннің мақсаты мен негізгі идеясын анықтау қабілеттері мен дағдыларын тексеруге бағытталған.
Бейіндік пәндер бойынша тест ұсынылған төрт жауаптың ішінен бір дұрыс жауап таңдалатын 25 тест тапсырмасынан, ұсынылған көптеген жауаптардың ішінен бір немесе бірнеше дұрыс жауаптар таңдалатын 5 тапсырмадан, контекст негізіндегі 5 тапсырмадан және сәйкестікті анықтауға арналған 5 тапсырмадан тұрады.
Контекст негізіндегі тест тапсырмалары білім мен дағдылардың практикалық қолданылуын, оқылған материалды нақты мәселелер мен жағдайларды шешуге бейімдеу қабілетін бағалауға мүмкіндік береді.
Бір немесе бірнеше дұрыс жауабы бар тест тапсырмалары білімнің тереңдігін және материалды түсінуді тексеруге бағытталған.
Сәйкестікті анықтауға арналған тест тапсырмалары элементтер арасында логикалық және функционалдық байланыстарды орнату қабілетін, аналитикалық ойлау және пайымдау қабілетін бағалауға мүмкіндік береді.
Барлығы 120 тест тапсырмасы бар.
ҰБТ бойынша ең жоғары балл – 140 балл.
Тестілеудің ұзақтығы - 4 сағат (240 минут), оның ішінде:
- шығармашылық дайындықты талап ететін білім беру бағдарламаларының топтарына түсушілер үшін тестілеу ұзақтығы - 70 минут.
– шығармашылық дайындықты талап ететін білім беру бағдарламаларының топтары бойынша ЖЖОКБҰ білім алушылары және білім беру бағдарламаларының басқа топтарына ауысқысы келетіндер үшін тестілеу ұзақтығы - 130 минут.
Қысқартылған оқу мерзімдерін көздейтін білім беру бағдарламалары бойынша оқуға түсушілер үшін – 2 сағат (120 минут), олардың:
– шығармашылық дайындықты талап ететін білім беру бағдарламаларының топтарына түсушілер үшін қысқартылған оқу мерзімдерін көздейтін білім беру бағдарламалары бойынша даярлаудың ұқсас бағыттары бойынша-80 минут.
Бұл ретте:
Тестілеудің 60 минуты өткеннен кейін 2 минут көлемінде үзіліспен жаттығулар жүзеге асырылады.
Тестілеудің 120 минуты өткеннен кейін 3 минут көлемінде үзіліспен жаттығулар жүзеге асырылады.
Тестілеудің 180 минуты өткеннен кейін 3 минут көлемінде үзіліс беріледі.
Мүгедектігі бар балалар мен мүгедектігі бар балалар үшін (көру, есту, тірек-қимыл аппараты функциялары бұзылған) тестілеу үшін қосымша 40 минут беріледі.
Көру аппаратының функциялары бұзылған мүгедектігі бар балалар және мүгедектігі бар адамдар үшін ҰБТ пәндерінің тест тапсырмаларының нұсқалары схемасыз, кестесіз, суретсіз, картасыз қалыптастырылады.
Сонымен қатар, көру қабілеті, тірек-қозғалыс аппаратының функциялары бұзылған мүгедектігі бар адамдар және мүгедектігі бар балалар үшін мүгедектігі туралы белгіленген құжатты көрсеткен жағдайда ҰБТ шеңберінде тапсырылатын пән мұғалімі болып табылмайтын немесе ымдау тілін меңгерген маман беруді
Сонымен қатар, ҰБТ тапсыру кезінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға ҰБТ шеңберінде тапсырылатын пән мұғалімі болып табылмайтын немесе ымдау тілін меңгерген маман беріледі.
Өту балы:
- ұлттық ЖЖОКБҰ-ға кемінде 65 балл, ал «педагогикалық ғылымдар» білім беру саласы бойынша - кемінде 75 балл, «Денсаулық сақтау» білім беру саласы бойынша-кемінде 70 балл, «Ауыл шаруашылығы және биоресурстар», «Ветеринария» білім беру салалары бойынша − кемінде 50 балл, «Құқық» даярлау бағытында - кемінде 75 балл;
- басқа ЖЖОКБҰ-да - кемінде 50 балл, ал «Педагогикалық ғылымдар» саласында – кемінде 75 балл, «Денсаулық сақтау» білім беру саласында – кемінде 70 балл, «Құқық» даярлау бағытында - кемінде 75 балл.
Бұл ретте ҰБТ-ның Қазақстан тарихы және екі бейіндік пәндері бойынша және (немесе) шығармашылық емтиханнан кемінде 5 балл, ал Оқу сауаттылығы мен Математикалық сауаттылықтан кемінде 3 балл алу қажет.
Шығармашылық дайындықты талап ететін мамандықтарға түсетін тұлғалар үшін ең жоғары балл саны - 130 балл.
ҰБТ электронды форматта келесі мерзімде өткізіледі:
- 10 қаңтардан 10 ақпанға дейін ЖОО-ға ақылы негізде түсу үшін (11 (12) сыныптардың бітіруші білім алушылары үшін; ЖОО-ға шартты түрде қабылданған тұлғалар үшін; шығармашылық даярлықты талап ететін білім беру бағдарламалары тобы бойынша ЖЖОКБҰ білім алушылары және білім беру бағдарламаларының басқа топтарына ауысқысы келетіндер үшін; топқа ауысқысы келетін ЖЖОКБҰ білім алушылары үшін «педагогикалық ғылымдар» білім беру саласының білім беру бағдарламалары);
- 1-31 наурыздан бастап ЖОО-ға ақылы негізде түсу үшін (11 (12) сыныптардың бітіруші білім алушылары үшін; өткен жылдардағы орта білім беру, техникалық және кәсіптік немесе орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының түлектері үшін; шетелде білім алған орта білім беру ұйымдарының түлектері, сондай-ақ оқу орындарын бітірген Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылмайтын ұлты қазақ адамдар үшін шетелде; ЖОО-ға шартты түрде қабылданған тұлғалар үшін);
- 16 мамырдан 5 шілдеге дейін республикалық бюджет немесе жергілікті бюджет қаражаты есебінен білім беру грантын беру конкурсына қатысу үшін немесе жоо-ға ақылы негізде түсу үшін (ағымдағы жылғы орта білім беру ұйымдарының түлектері үшін; өткен жылдардағы орта білім беру, техникалық және кәсіптік немесе орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының түлектері үшін; техникалық және кәсіптік немесе қысқартылған оқу мерзімдерін көздейтін жоғары білімнің білім беру бағдарламалары бойынша түсетін орта білімнен кейінгі білім беру; шетелде оқыған орта білім беру ұйымдарының түлектері, сондай-ақ шетелде оқу орындарын бітірген Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылмайтын ұлты қазақ адамдар үшін; жоғары оқу орнына шартты түрде қабылданған адамдар үшін);
- 10-20 тамыз аралығында ЖОО-ға ақылы негізде түсу үшін (ағымдағы жылғы орта білім беру ұйымдарының түлектері үшін; өткен жылдардағы орта білім беру, техникалық және кәсіптік немесе орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының түлектері үшін; шетелде оқыған орта білім беру ұйымдарының түлектері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылмайтын, оқу бітірген ұлты қазақ адамдар үшін шетелдегі мекемелер; ЖОО-ға шартты түрде қабылданған тұлғалар үшін; шығармашылық дайындықты талап ететін білім беру бағдарламалары тобы бойынша ЖЖОКБҰ білім алушылары және білім беру бағдарламаларының басқа топтарына ауысқысы келетіндер үшін; жжокбұ білім алушылары үшін «педагогикалық ғылымдар»білім беру саласының білім беру бағдарламалары тобына ауысқысы келетіндер үшін).
Көрсетілген мерзімдерде шекті балл жинамаған немесе ҰБТ нәтижелері жойылған оқуға түсуші академиялық кезең аяқталғанға дейін ЖОО-ға қабылдануы және ҰБТ-ны белгіленген мерзімде ақылы негізде қайта тапсыруы мүмкін.
ҰБТ-ға қатысу үшін өтініштерді қабылдау Ұлттық тестілеу орталығының www.testcenter.kz сайтында онлайн режимде жүзеге асырылады. ҰБТ-ға қатысқаны үшін төлем 5640 теңгені құрайды
 Бұл ретте ағымдағы жылдың мамыр-шілде айларында өткізілетін ҰБТ мектеп түлектері үшін тегін өткізіледі.
ҰБТ-ны Ұлттық тестілеу орталығы Республикалық маңызы бар қалаларда, облыс орталықтарында, моноқалаларда және кейбір аудан орталықтарында орналасқан өңірлік тестілеу орталықтарының базасында электрондық форматта өткізеді.
ҰБТ өткізу кезіндегі тәртіп
Тестіленушілер ҰБТӨП-ке бір-бірден кіргізіледі, бұл ретте тестіленушінің жеке басына көлемді-кеңістіктік нысандағы сканер арқылы сәйкестендіру жүргізіледі және жеке басын растайтын құжаты және он алты жасқа толмағандарға орта білім беру ұйымын ағымдағы жылы аяқтайтыны туралы анықтамасы ұсынылады.
Тестілеуге кіргізу кезінде қолды және рамалық типтегі металл іздегіштер қолданылады. Тестілеуге кіргізу кезінде металл іздегіштерді қолдану тестілеуді өткізу кезінде түсушілердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету, сондай-ақ олардың ҰБТӨП-ке мынадай тыйым салынған заттарын: фотоаппарат, ақпараттарды тасымалдау функциясымен жабдықталған кез келген ұялы байланыс құралдарын (пейджер, ұялы телефондар, планшеттер, iPad (Айпад), iPod (Айпод), SmartPhone (Смартфон), рациялар, ноутбуктер, плейерлер, модемдер (мобильді роутерлер), смарт сағаттар, смарт көзілдірік, фитнес білезіктер (трекерлер), диктофон, сымды және сымсыз құлаққаптар, микроқұлаққаптар, сымсыз бейнекамераларды, GPS (ДжиПиЭс) навигаторларды, GPS (ДжиПиЭс) трекерлерді, қашықтан басқару құрылғыларын, сондай-ақ келесі стандарттарда жұмыс істейтін басқа да ақпарат алмасу құрылғыларын: GSM (ДжиСиМ), 3G (3 Джи), 4G (4 Джи), 5G (5 Джи), VHF (ВиЭйчЭф), UHF (ЮЭйчЭф), Wi-Fi (Вай-фай), GPS (ДжиПиЭс), Bluetooth (Блютуз), Dect (Дект) алып кірмеу үшін жүзеге асырылады.
Сонымен қоса, келесі заттарды тестілеу ғимаратына кіргізуге тыйым салынады: шпаргалкалар, оқу-әдістемелік әдебиеттер, Менделеев кестесі және тұздардың ерігіштігі кестесі, калькулятор, А0-А10 форматтағы қағаздар.
Тестілеуге жіберу барысында металл іздегішпен тексеру жүргізу кезінде осы тармақта көрсетілген тыйым салынған заттар анықталған жағдайда, тестілеу администраторлары акт (электрондық формат)" жасайды және түсуш ағымдағы тестілеуге жіберілмейді.]]>
ҰБТ өткізу тәртібі
1. ЖЖОКБҰ-ға ақылы негізде оқуға қабылдау үшін орта білім беру ұйымдарының бітіруші 11 (12) сынып оқушыларына;  
2. республикалық бюджет немесе жергілікті бюджет қаражаты есебінен білім беру грантын беру конкурсына қатысу немесе ЖЖОКБҰ-ға ақылы негізде  оқуға қабылдау үшін немесе республикалық бюджет қаражаты есебінен мемлекеттік білім беру тапсырысы бойынша орта білім беру ұйымдарының ағымдағы жылғы бітірушілеріне;
3. республикалық бюджет немесе жергілікті бюджет қаражаты есебінен білім беру грантын беру конкурсына қатысу немесе ЖЖОКБҰ-ға ақылы негізде оқуға қабылдау үшін орта білім беру ұйымдарының өткен жылғы бітірушілері мен техникалық және кәсіптік немесе орта білімнен кейінгі білім беру  ұйымдарының бітірушілеріне;
4. республикалық бюджет немесе жергілікті бюджет қаражаты есебінен  білім беру грантын беру конкурсына қатысу үшін жоғары білімнің қысқартылған оқыту мерзімдерін көздейтін  білім беру бағдарламалары бойынша оқуға түсетін техникалық және кәсіптік немесе орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының бітірушілеріне;
5. республикалық бюджет немесе жергілікті бюджет қаражаты есебінен білім беру грантын беру конкурсына қатысу немесе ЖЖОКБҰ-ға ақылы негізде  оқуға қабылдау үшін халықаралық алмасу желісі бойынша шетелде білім алған орта білім беру ұйымдарының бітірушілері мен шетелде білім алған,  Қазақстан Республикасының азаматы болып табылмайтын, ұлты қазақ адамдарға;
6. ЖЖОКБҰ-ға күндізгі оқу бөліміне ақылы негізде қабылдау үшін ҰБТ нәтижесі бойынша шекті балл алмаған, ҰБТ нәтижелері жойылған, күнтізбелік жылы ақылы негізде ЖЖОКБҰ-ға одан әрі қабылдау үшін бейінді пәндер комбинациясы сәйкес келмейтін ҰБТ нәтижелері бар тұлғаларға;
7. ЖЖОКБҰ-ның шығармашылық дайындықты талап ететін білім беру бағдарламалары топтарында оқитын  және басқа білім беру бағдарламалары топтарына ауысқысы келетін білім алушыларға; 
8. ЖЖОКБҰ-ға ақылы негізде басқа білім беру бағдарламалары тобы бойынша білім алушы және «Педагогикалық ғылымдар» білім беру саласы  бойынша білім беру бағдарламалары тобына ауысуға ниет білдірген тұлғаларға өткізіледі.
Тестілеу бес пән бойынша жүргізіледі: үш міндетті және екі бейіндік пән. Тест тапсырмаларының саны 120, оның ішінде Қазақстан тарихы бойынша - 20, математикалық сауаттылық бойынша – 10, оқу сауаттылығы бойынша - 10 және екі бейіндік пән бойынша - 40 тапсырма.
Бейіндік пәндер тізбесі:
математика және физика.
математика және география.
дүниежүзілік тарих және география.
биология және химия.
биология және география.
шет тілі және дүниежүзілік тарих.
оқу тілі мен әдебиеті.
география және шет тілі.
химия және физика.
дүниежүзілік тарих және құқық негіздері.
математика және информатика.
ҰБТ тест тапсырмалары тек зерттелген материалды (нақты фактілерді) ғана емес, сонымен бірге игерген білімді стандартты емес және жаңа жағдайларда қолдануға, атап айтқанда ережелерді, әдістерді, ұғымдарды, заңдарды, принциптерді, теорияларды қолдануға бағытталған.
2021 жылы ҰБТ форматы біршама өзгеріске ұшырады, бейіндік пәндер бойынша тестке контекст негізіндегі тест тапсырмалары, 2024 жылы сәйкестікті анықтауға арналған тест тапсырмалары енгізілді.
ҰБТ тест тапсырмаларын бағалау: ұсынылған төрт жауаптың ішінен бір дұрыс жауапты таңдағанда – 1 балл, ұсынылған көптеген жауаптардың ішінен және сәйкестікті анықтауға арналған тест тапсырмаларында бір немесе бірнеше дұрыс жауаптарды таңдағанда – 2 балл, контекст негізіндегі тест тапсырмалары – 1 балл.
Математикалық сауаттылық бойынша тест тапсырмалары математикадан игерген білімді түрлі өмірлік жағдайларда қолдана білу қабілеттілігін, математикалық есептеулердің нәтижелерін интерпретациялау және бағалау дағдыларын тексеруге мүмкіндік береді.
Оқу сауаттылығы бойынша тест тапсырмалары мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі ақпаратты бөліп көрсету, контексттегі мәтінді түсіну, мәтінді талдау интерпретациялау, оқылған материал негізінде қорытынды мен жалпылаулар жасай алу, мәтіннің мақсаты мен негізгі идеясын анықтау қабілеттері мен дағдыларын тексеруге бағытталған.
Бейіндік пәндер бойынша тест ұсынылған төрт жауаптың ішінен бір дұрыс жауап таңдалатын 25 тест тапсырмасынан, ұсынылған көптеген жауаптардың ішінен бір немесе бірнеше дұрыс жауаптар таңдалатын 5 тапсырмадан, контекст негізіндегі 5 тапсырмадан және сәйкестікті анықтауға арналған 5 тапсырмадан тұрады.
Контекст негізіндегі тест тапсырмалары білім мен дағдылардың практикалық қолданылуын, оқылған материалды нақты мәселелер мен жағдайларды шешуге бейімдеу қабілетін бағалауға мүмкіндік береді.
Бір немесе бірнеше дұрыс жауабы бар тест тапсырмалары білімнің тереңдігін және материалды түсінуді тексеруге бағытталған.
Сәйкестікті анықтауға арналған тест тапсырмалары элементтер арасында логикалық және функционалдық байланыстарды орнату қабілетін, аналитикалық ойлау және пайымдау қабілетін бағалауға мүмкіндік береді.
Барлығы 120 тест тапсырмасы бар.
ҰБТ бойынша ең жоғары балл – 140 балл.
Тестілеудің ұзақтығы - 4 сағат (240 минут), оның ішінде:
- шығармашылық дайындықты талап ететін білім беру бағдарламаларының топтарына түсушілер үшін тестілеу ұзақтығы - 70 минут.
– шығармашылық дайындықты талап ететін білім беру бағдарламаларының топтары бойынша ЖЖОКБҰ білім алушылары және білім беру бағдарламаларының басқа топтарына ауысқысы келетіндер үшін тестілеу ұзақтығы - 130 минут.
Қысқартылған оқу мерзімдерін көздейтін білім беру бағдарламалары бойынша оқуға түсушілер үшін – 2 сағат (120 минут), олардың:
– шығармашылық дайындықты талап ететін білім беру бағдарламаларының топтарына түсушілер үшін қысқартылған оқу мерзімдерін көздейтін білім беру бағдарламалары бойынша даярлаудың ұқсас бағыттары бойынша-80 минут.
Бұл ретте:
Тестілеудің 60 минуты өткеннен кейін 2 минут көлемінде үзіліспен жаттығулар жүзеге асырылады.
Тестілеудің 120 минуты өткеннен кейін 3 минут көлемінде үзіліспен жаттығулар жүзеге асырылады.
Тестілеудің 180 минуты өткеннен кейін 3 минут көлемінде үзіліс беріледі.
Мүгедектігі бар балалар мен мүгедектігі бар балалар үшін (көру, есту, тірек-қимыл аппараты функциялары бұзылған) тестілеу үшін қосымша 40 минут беріледі.
Көру аппаратының функциялары бұзылған мүгедектігі бар балалар және мүгедектігі бар адамдар үшін ҰБТ пәндерінің тест тапсырмаларының нұсқалары схемасыз, кестесіз, суретсіз, картасыз қалыптастырылады.
Сонымен қатар, көру қабілеті, тірек-қозғалыс аппаратының функциялары бұзылған мүгедектігі бар адамдар және мүгедектігі бар балалар үшін мүгедектігі туралы белгіленген құжатты көрсеткен жағдайда ҰБТ шеңберінде тапсырылатын пән мұғалімі болып табылмайтын немесе ымдау тілін меңгерген маман беруді
Сонымен қатар, ҰБТ тапсыру кезінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға ҰБТ шеңберінде тапсырылатын пән мұғалімі болып табылмайтын немесе ымдау тілін меңгерген маман беріледі.
Өту балы:
- ұлттық ЖЖОКБҰ-ға кемінде 65 балл, ал «педагогикалық ғылымдар» білім беру саласы бойынша - кемінде 75 балл, «Денсаулық сақтау» білім беру саласы бойынша-кемінде 70 балл, «Ауыл шаруашылығы және биоресурстар», «Ветеринария» білім беру салалары бойынша − кемінде 50 балл, «Құқық» даярлау бағытында - кемінде 75 балл;
- басқа ЖЖОКБҰ-да - кемінде 50 балл, ал «Педагогикалық ғылымдар» саласында – кемінде 75 балл, «Денсаулық сақтау» білім беру саласында – кемінде 70 балл, «Құқық» даярлау бағытында - кемінде 75 балл.
Бұл ретте ҰБТ-ның Қазақстан тарихы және екі бейіндік пәндері бойынша және (немесе) шығармашылық емтиханнан кемінде 5 балл, ал Оқу сауаттылығы мен Математикалық сауаттылықтан кемінде 3 балл алу қажет.
Шығармашылық дайындықты талап ететін мамандықтарға түсетін тұлғалар үшін ең жоғары балл саны - 130 балл.
ҰБТ электронды форматта келесі мерзімде өткізіледі:
- 10 қаңтардан 10 ақпанға дейін ЖОО-ға ақылы негізде түсу үшін (11 (12) сыныптардың бітіруші білім алушылары үшін; ЖОО-ға шартты түрде қабылданған тұлғалар үшін; шығармашылық даярлықты талап ететін білім беру бағдарламалары тобы бойынша ЖЖОКБҰ білім алушылары және білім беру бағдарламаларының басқа топтарына ауысқысы келетіндер үшін; топқа ауысқысы келетін ЖЖОКБҰ білім алушылары үшін «педагогикалық ғылымдар» білім беру саласының білім беру бағдарламалары);
- 1-31 наурыздан бастап ЖОО-ға ақылы негізде түсу үшін (11 (12) сыныптардың бітіруші білім алушылары үшін; өткен жылдардағы орта білім беру, техникалық және кәсіптік немесе орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының түлектері үшін; шетелде білім алған орта білім беру ұйымдарының түлектері, сондай-ақ оқу орындарын бітірген Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылмайтын ұлты қазақ адамдар үшін шетелде; ЖОО-ға шартты түрде қабылданған тұлғалар үшін);
- 16 мамырдан 5 шілдеге дейін республикалық бюджет немесе жергілікті бюджет қаражаты есебінен білім беру грантын беру конкурсына қатысу үшін немесе жоо-ға ақылы негізде түсу үшін (ағымдағы жылғы орта білім беру ұйымдарының түлектері үшін; өткен жылдардағы орта білім беру, техникалық және кәсіптік немесе орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының түлектері үшін; техникалық және кәсіптік немесе қысқартылған оқу мерзімдерін көздейтін жоғары білімнің білім беру бағдарламалары бойынша түсетін орта білімнен кейінгі білім беру; шетелде оқыған орта білім беру ұйымдарының түлектері, сондай-ақ шетелде оқу орындарын бітірген Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылмайтын ұлты қазақ адамдар үшін; жоғары оқу орнына шартты түрде қабылданған адамдар үшін);
- 10-20 тамыз аралығында ЖОО-ға ақылы негізде түсу үшін (ағымдағы жылғы орта білім беру ұйымдарының түлектері үшін; өткен жылдардағы орта білім беру, техникалық және кәсіптік немесе орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының түлектері үшін; шетелде оқыған орта білім беру ұйымдарының түлектері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылмайтын, оқу бітірген ұлты қазақ адамдар үшін шетелдегі мекемелер; ЖОО-ға шартты түрде қабылданған тұлғалар үшін; шығармашылық дайындықты талап ететін білім беру бағдарламалары тобы бойынша ЖЖОКБҰ білім алушылары және білім беру бағдарламаларының басқа топтарына ауысқысы келетіндер үшін; жжокбұ білім алушылары үшін «педагогикалық ғылымдар»білім беру саласының білім беру бағдарламалары тобына ауысқысы келетіндер үшін).
Көрсетілген мерзімдерде шекті балл жинамаған немесе ҰБТ нәтижелері жойылған оқуға түсуші академиялық кезең аяқталғанға дейін ЖОО-ға қабылдануы және ҰБТ-ны белгіленген мерзімде ақылы негізде қайта тапсыруы мүмкін.
ҰБТ-ға қатысу үшін өтініштерді қабылдау Ұлттық тестілеу орталығының www.testcenter.kz сайтында онлайн режимде жүзеге асырылады. ҰБТ-ға қатысқаны үшін төлем 5640 теңгені құрайды
 Бұл ретте ағымдағы жылдың мамыр-шілде айларында өткізілетін ҰБТ мектеп түлектері үшін тегін өткізіледі.
ҰБТ-ны Ұлттық тестілеу орталығы Республикалық маңызы бар қалаларда, облыс орталықтарында, моноқалаларда және кейбір аудан орталықтарында орналасқан өңірлік тестілеу орталықтарының базасында электрондық форматта өткізеді.
ҰБТ өткізу кезіндегі тәртіп
Тестіленушілер ҰБТӨП-ке бір-бірден кіргізіледі, бұл ретте тестіленушінің жеке басына көлемді-кеңістіктік нысандағы сканер арқылы сәйкестендіру жүргізіледі және жеке басын растайтын құжаты және он алты жасқа толмағандарға орта білім беру ұйымын ағымдағы жылы аяқтайтыны туралы анықтамасы ұсынылады.
Тестілеуге кіргізу кезінде қолды және рамалық типтегі металл іздегіштер қолданылады. Тестілеуге кіргізу кезінде металл іздегіштерді қолдану тестілеуді өткізу кезінде түсушілердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету, сондай-ақ олардың ҰБТӨП-ке мынадай тыйым салынған заттарын: фотоаппарат, ақпараттарды тасымалдау функциясымен жабдықталған кез келген ұялы байланыс құралдарын (пейджер, ұялы телефондар, планшеттер, iPad (Айпад), iPod (Айпод), SmartPhone (Смартфон), рациялар, ноутбуктер, плейерлер, модемдер (мобильді роутерлер), смарт сағаттар, смарт көзілдірік, фитнес білезіктер (трекерлер), диктофон, сымды және сымсыз құлаққаптар, микроқұлаққаптар, сымсыз бейнекамераларды, GPS (ДжиПиЭс) навигаторларды, GPS (ДжиПиЭс) трекерлерді, қашықтан басқару құрылғыларын, сондай-ақ келесі стандарттарда жұмыс істейтін басқа да ақпарат алмасу құрылғыларын: GSM (ДжиСиМ), 3G (3 Джи), 4G (4 Джи), 5G (5 Джи), VHF (ВиЭйчЭф), UHF (ЮЭйчЭф), Wi-Fi (Вай-фай), GPS (ДжиПиЭс), Bluetooth (Блютуз), Dect (Дект) алып кірмеу үшін жүзеге асырылады.
Сонымен қоса, келесі заттарды тестілеу ғимаратына кіргізуге тыйым салынады: шпаргалкалар, оқу-әдістемелік әдебиеттер, Менделеев кестесі және тұздардың ерігіштігі кестесі, калькулятор, А0-А10 форматтағы қағаздар.
Тестілеуге жіберу барысында металл іздегішпен тексеру жүргізу кезінде осы тармақта көрсетілген тыйым салынған заттар анықталған жағдайда, тестілеу администраторлары акт (электрондық формат)" жасайды және түсуш ағымдағы тестілеуге жіберілмейді.]]>
admin Wed, 16 Oct 2024 11:50:34 +0600
діни экстремизм мен террориз https://6-merki.mektebi.kz/oushylara/2142-dni-jekstremizm-men-terroriz.html https://6-merki.mektebi.kz/oushylara/2142-dni-jekstremizm-men-terroriz.html Қазіргі кездегі әлемдегі бейбітшілік пен тұрақтылыққа қауіп төндіріп отырған ғаламдық мәселе - діни экстремизм мен терроризм. Сондықтан жастардың бойында экстремизм мен терроризмге қарсы тұру күш-жігерін дамыту, азаматтық қоғамға сай әлеуметтік мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру - басты міндеттердің бірі саналады.Айналаңыздағы қараусыз қалған сөмке,қорап,әсіресе олардың ішінен шығып тұрған сымдар,сондай ақ қоғамдық көліктерде күдікті,оғаш қылықты адамдардан сақтану мен интернет желідегі қауіпті сайттардан қорғану туралы мәліметтердің ескеруін айттып өтті. Отырыс барысында оқушылар өздерін толғандырып жүрген сұрақтар төңірегінде ойларын ортаға салып, пікір алысты. Діни экстремизм мен терроризмнің алдын алу бағытындағы ақпараттық-түсіндіру жұмыстары алдағы уақытта да өз жалғасын табатын болады.
]]>
Қазіргі кездегі әлемдегі бейбітшілік пен тұрақтылыққа қауіп төндіріп отырған ғаламдық мәселе - діни экстремизм мен терроризм. Сондықтан жастардың бойында экстремизм мен терроризмге қарсы тұру күш-жігерін дамыту, азаматтық қоғамға сай әлеуметтік мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру - басты міндеттердің бірі саналады.Айналаңыздағы қараусыз қалған сөмке,қорап,әсіресе олардың ішінен шығып тұрған сымдар,сондай ақ қоғамдық көліктерде күдікті,оғаш қылықты адамдардан сақтану мен интернет желідегі қауіпті сайттардан қорғану туралы мәліметтердің ескеруін айттып өтті. Отырыс барысында оқушылар өздерін толғандырып жүрген сұрақтар төңірегінде ойларын ортаға салып, пікір алысты. Діни экстремизм мен терроризмнің алдын алу бағытындағы ақпараттық-түсіндіру жұмыстары алдағы уақытта да өз жалғасын табатын болады.
]]>
admin Tue, 15 Oct 2024 17:34:33 +0600