Мектеп тарихы » СШ№6 Кенес
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданы білім бөлімінің
"№6 жалпы орта білім беретін мектебі"
отдела образования Кербулакского района
Приемная
+7(72) 43-50-93
Бухгалтерия
+7(72) 23-11-37
Версия для
слабовидящих
17
апрель
2017

Мектеп тарихы

 

 

№6 «Кеңес» орта мектебінің 1948-2017 жылдар аралығындағы мектептің тарихы туралы мәлімет.

 

      Елбасымыз Н. Ә. Назарбаев «Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында,  ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында» деп ұстаздар алдында зор міндет қойды. Осы жауапкершілікті сезініп, жұмыла еңбек еткен. Ізгілік ұясының бірі- №6 «Кеңес» орта мектебі  

        Мектептің  тақырыбы: «Білімді, рухани бай,  бәсекеге қабілетті тұлғаны  тәрбилеу отырып, сапалы білім беру»

Мақсаты:    Жас ұрпақтың  жаңаша ойлауына , олардың  дүниетанымының  қалыптасуына , әлемдік сапа деңгейіндегі білім негіздерін  меңгеруіне               ықпал  ететін жаңаша білім мазмұнын құру және   жалпы  білім беру.

 Міндеттер: Школьникам сапалы білім, саналы тәрбие беруде ҚР «Білім туралы заңын» «Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті  білім беру стандартын», «Жалпы орта білім», , ҚР Конституциясын, Білім және ғылым Министрлігінің, облыстық,, аудандық білім бөлімдерінің, бұйрықтары мен қатынас хаттарын үнемі басшылыққа алады.

Мектептің 68 жылдық тарихы бар. Осы жылдардың ішінде 9 мектеп басшысы жұмыс атқарып, ұйымдастырушылық қабілеттерімен еңбек етті.

 

Мектеп тарихы

 

 

                             Әдістемелік-ұйымдастыру жұмыстары.

Жаңа ғасыр- ғылым мен білім ғасыры қай елдің болмасын өсіп өркендеуі, өркениетті дүниеден өз орнын алуы оның ұлттық білім жүйесіне тікелей байланысты.

Жаңа технологиялардың тәжірибеге енуі қоғамда шығармашылықпен ойлай алатын, әлеуметтік өмірге жаңа мазмұн ендіретін, болашаққа қатысты жаңа міндеттерді белгілей және шеше алатын адамдарға деген қажеттілігін арттырады. Осыған байланысты ҚР Білім беру жүйесінің стратегиялық мақсаты жоғары білімді, бәсекелесуге қабілетті тұлғаны жасау болып отыр.

2015-2016  оқу жылында мектеп ұжымы әдістемелік кеңестің басшылық жасауымен іздену, зерттеу және жас мұғалімдердің бейімделуін, олардың педагогикалық қиыншылықтары мен проблемаларын жою жолында жоспарлы жұмыс жасап, іске асырды.

Тақырыбы: Озық  педагогикалық тәжірибелерді  қолдана отырып, мұғалімдердің шығармашылық ,  әдістемелік шеберлігін  арттыру

Мақсаты: Әдістемелік бірлестік жұмыстарын ұйымдастыру, оқытудың жаңа технологияларын іс-тәжірибеге енгізу, әдістемелік нұсқаулар беру, іздену, зерттеу жұмыстарына мұғалімдерді тарту, озат тәжірибені зерттеу, тарату.

Міндеттері:

1. Ұлтымыздың ой-парасатты мақсатымен дарынды, қабілетті    балаларды анықтау. Олардың дамуына жағдай жасау

2. Жалпы білім беретін пәндердің мазмұнын тереңдету.

3. Жаңа технологияны пайдаланып, оқу сапасын арттыру.

4. Әрбір оқушының жеке тұлға болып қалыптасуына жағдай жасау

      

2015-2016 оқу жылында мектеп ұжымы әдістемелік кеңестің басшылық жасауы мен іздену, зерттеу және жас мұғалімдердің бейімделуін, олардың педагогикалық қиыншылықтары мен проблемаларын жою мақсатында жоспарлы жұмыс жасап, іске асырды.

Преподавателидің шығармашылығын, шеберлігін арттыру мақсатында пәндік апталықтар, онкүндіктер,   әр түрлі іс-шараларды бекітілген кестемен өткізілді.

 

1. Біліктілікті арттыру курсынан өткені туралы, соңғы 3 жыл аралығында мұғалімнің кәсіби қызметіндегі өзгерістер

Преподавателидің білімін жетілдіру іс-шаралары жоспарлы түрде жүргізіледі.

Міндеті: Оқу-тәрбие үрдісін ғылыми негізде жүргізу, өзге білім ордаларымен шығармашылық байланыс орнату.

       Преподавателидің білімін жетілдіру барысында жалпы мамандардың үш жыл  ішінде 35-і, яғни -58% арнайы курстардан өтті. Ауданда өткен семинарларға уақтылы қатыстырылып отырды. Биылғы оқу жылында Кембридж негіздерін оқыту бойынша деңгейлік курстан 11 мұғаліміміз өтті. 11 ның сертификаты бар.

Өзіндік білімдерін жетілдіру мақсатында, төмендегі бағытта жұмыс атқарылды:

  Саяси білімін жетілдіру;

Өз пәнін терең оқып үйрену;

  Педагогикалық және психологиялық теорияны оқып үйрену;

Әдістемелік білімін жетілдіру;

Өзі таңдаған тақырыбы бойынша жұмыс;

  Білім Заңының орындалуы;

Мектеп кітапханасында мұғалімдерге арналған көмекші құралдар мен әдістемелік қорын жинап бұрыш ұйымдастырылған. Мерзімдік әдістемелік басылымдарға барлық мұғалімдер жазылды.

Қорытынды.  Келесі оқу жылында мұғалімдердің 52% өз білімін жетілдіру курстарына бару жоспары жасалынды. Преподавателидің өз білімдерін жетілдіру үшін басқа мектептердің тәжірибелі ұстаздарымен тұрақты болуын қарастыру көзделіп отыр.

4. Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер туралы мәлімет

Мектепте  Кембридж негіздерін оқыту бойынша деңгейлік курстан 11 мұғалім өтті.

2013-2014 оқу жылында – 2 мұғалім;

2014-2015 оқу жылында - 8 мұғалім;

2015-2016 оқу жылында -1 мұғалім

 

Преподавателидің пән бойынша курстан өту құрамына тоқталсақ:

  ббастауыш сынып мұғалімінен – 5;

  қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдерінен – 2;

<!-- информатика пәні мұғалімінен -1;

<!-- [if химия пәні мұғалімінен -1,

  география пәні мұғалімінен -1,

< Көшбасшылық бойынша – 1 мұғалім.

 

 

 

Кембридж негіздерін оқытудың деңгейі бойынша.

 

 Көшбасшылық -1 мұғалім;

 ІІ деңгей бойынша -1 мұғалім;

<ІІІ деңгей бойынша -9 мұғалім;

 

 

5. Преподавателидің конференцияларға, педагогикалық оқуларға қатысуы

 

 

Мұғалімнің аты-жөні

Тақырыбы, қатысу түрі

мерзімі

Жеңіп алған орны

1

Тайхож

«білім берудегі инновация және тәжірибе: уақыт талабы» тақырыбындағы екінші Республикалық Педагогикалық оқулардың облыстық кезеңі

08.04.2016 жыл

І дәрежелі

                                  

 

 

6. Семинар, конференция, форум, педагогикалық оқуларда және басқа курсаралық біліктілікті арттыру іс-шараларында презентация жүргізуі және шығып сөйлеуі туралы

 

 


Мұғалімнің аты-жөні

Тақырыбы, қатысу түрі

мерзімі

Жеңіп алған орны

Аудан деңгейінде

 

 

 

 

 

Облыс деңгейінде

1

Қалдыбаева Гүлжан Алтынбековна

«Сындарлы оқыту тәсілдері – бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру негізі» атты облыстық семинар – практикумда белсенділік танытқаны үшін

14.12.2015ж

Алғыс хат

2

Сейтқазиев Рахат Зауытұлы

«Сындарлы оқыту тәсілдері – бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру негізі» атты облыстық семинар – практикумда белсенділік танытқаны үшін

14.12.2015ж

Алғыс хат

3

Сейтқазиева Айнамкөз Саттарқызы

«Білім беру мазмұнын жаңартудағы педагогтың рөлі» облыстық ғылыми – практикалық конференция

2015ж

Сертификат №2396

Республика деңгейіндегі

1

Сейтқазиева Айнамкөз Саттарқызы

«Көңілді білім беру жағдайында оқушылардың функционалды сауаттылығын қалыптастырудағы мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі» республикалық ғылыми – практикалық конференция

2015ж

Сертификат №1675

   

 

 

7. Озық іс-тәжірибені жинақтауы және таратуы

Қазіргі таңда ұрпаққа терең білім беру мақсатында ұжымда жаңа технологияларды меңгеру, оны мектеп ішінде кеңінен тарату жұмыстары да біршама алға басып келеді.                                          

                                                                                           

 

Инновациялық тәжірибенің атауы

Мерзімі

 

Мектеп деңгейінде

 

«Кембридж негіздерін оқып үйрену және сабақта пайдалану»

17.02.2016 ж

 

Облыс деңгейінде

 

«Сындарлы оқыту тәсілдері – бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру негізі»

14.12.2015 жыл

 

 

 

Преподавателиді 12 жылдық жалпы орта білім беруге көшу стратегиясын жүзеге асыру мақсатында біршама әрекет етудеміз.

12 жылдық білім беруге көшу жұмыстарына байланысты жүргізілетін іс-шаралар жоспары жасалынып бекітілген.  Білім мазмұнын оқыту, бүгінгі заманғы интерактивті педагогикалық технологияларын жүйелі қолдану мақсатында мұғалімдерді 12 жылдық білім бойынша облыстық, аудандық өз білімін жетілдіру курстарына жіберудеміз.

Бұл жалпы мұғалімдердің 65 %-ын құрайды. Преподаватели 12 жылдық әдістемелік көмек бойынша өз білімдерін көтеріп, біршама керекті деректермен таныстырылды.

Қыркүйек айында «12 жылдық мектептің 1-4 сыныптарында оқытуды ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» тақырыбында бастауыш сынып оқу бөлімі  Тайхожаеваның ұйымдастыруымен пед.оқу өтілді. Қазан айында ДОІЖО Б.Меңілбековтың  ұйымдастыруымен «Бейімді- бағдарлы оқыту жүйесіне қалай көшу керек?» тақырыбында семинар өткізді.

Қараша айында мектеп Д. Ахауова «Оқу –тәрбие үрдісіне психологиялық жұмыстарды ұйымдастыру жолдары» атты баяндама оқып біршама мәселеге тоқталып өтті.

Жыл бойы мұғалімдер жетістігін бағалау «Мұғалім портфолиосын» қалыптастыру жұмысын ұйымдастырып, мұғалімдердің жинақ папкалары қалпына келтірілді.

Ақпан айында «12 жылдық білім беруге көшу жағдайында мектепке дейінгі оқыту-тәрбиелеу жұмыстарын қалыптастыру» тақырыбында бастауыш сынып мұғалімдері арасында баяндама оқылып, түсіндірме жұмыстары жүргізілді.

Кадрлардың сапалық құрамына көңіл бөлініп, өзін-өзі дамыту, өз бетінше біліктілігін арттыру, түрлі деңгейдегі курстарға бару жұмысы біршама жолға қойылды. Қазіргі кезде оқу процесінде- дербес компьютерлердің енгені және оларды тиімді қолдану кезекті мәселенің бірі. Осы бағытта жаңа оқулықтармен-бірге электрондық оқулықтар пайлануда. Мектепте әртүрлі пәндер бойынша 45 электрондық оқулықтар бар. Осы оқулықтарды мұғалімдердің 45-50% пайдаланып, оқушының ақпаратты тез, әрі көрнекі түрде қолдануына жағдай жасайды. 

 

 

8.Білім беру үрдісінде инновациялық технологияларды қолдануы




 

Похожие публикации: